Friday, January 27, 2012

Salam Ulang Tahun Kawan!

Pappp!!

Tergezut beruk aku tgh sesedap rasa menjamu selera di pagi yang bling bling ala2 kerongsang Puan Salwana...sape pulak yang duk melepuk meja mkn aku nie....xsopan santun betol perangai di hari Jumaat yang mulia nie...haishh!

Gluupp...telan lu nasi lemak lam mulut sebelum bersilat. Rugi tu...sodap..w'pon nasi lemak singget..Baru nak angkat kening Ziana Zain....ciskek betol! Ko upenye Hisham!

"Lerrr ko upenye....grrrrr"
"Weyy..korang baru sampai ker?"

Belum sempat aku nak jawab,

"Nasi lemak dah abeh...dah lame ar tuu.."
"Ahaha..tau pon...ni ko sorang ker ape?"
"Tuu haa...ngan depa"

Mak aihh ..muncung kalah Nobita! Xpusing pon tau dah sape teman die, kalo bukan akim sape lagik...plus sorang dayang, Kak Shima yang cumel dgn peyutnye...!

Eh...pelik beno aku tgk si akim nie...hurmm..

****************************
On laptop, FB....

Laaa....patutlaaa!!! Kebetulan die dah balik opis dgn gaya lenggang mak limah yang kekenyangan....

Ehem...ehem...betulkan ruang trakea tekak aku....ready2...backup singer, Kak Hanim:

1,2,3..!

Happy besday to youu....lalalalallaa....

Dapat kek tuuu dari big boss! Jelesss100x! Cek yg dah keje lame dari hang pon xpenah dpt...fuuhh giler..ANAK ABAH......

HAPPY BIRTHDAY KAWAN! THANKS FOR THE FRIENDSHIP :)

Gigih ngat eh tgk anak abah duk mkn kek pisang!

Psssttt! Happy Birthday to Kak Syaliza jugeee!! Stay gojess sis!

No comments: