Thursday, January 26, 2012

Jumpa-jumpa! #2

Mmg sgt heaven bile dtg keje jalan clear the watarr...zass..zass...dan zass lagik...pap! sampai opis hihihi....tapi aku tau dah, semua ni akan berakhir esok T___T Org bercuti dah balik sarang...abeslahh...sbb tu lah aku balik sarang awai2....mau krem kaki atas bukit karak tu...sbb my lifetime drebar pencen sehari..duk kros..kros...bukan ape..mmg aku yg suh die amek cuti sehari dari jadik drebar aku...mana taknya, sejak balik kg xpenah nak rehat...asyik drive...drive...drive dan drive lagik... tu namanya drebar har3... bile die menolak, apa lagik, kene guna cara kotor la kan...time isi minyak, die pi toilet, cecepat aku alihkan kereta dan keraskan diri kat tempat tu...

Tak jatuhnya la title 'my lifetime drebar' tu abg... :)

Kekok gak bawak keter mula2...mana taknya, dah lame gile kot aku xbawak...haihhh....abeh skill2 drift aku selama ni deteriorate! Mmg aku salahkan dia!

Cuti kali ni agak memenatkan urat saraf...sbbnya?

Next part!

Tapi satu kegembiraan bila dapat berjumpa kembali dengan 2 org adek aku yg dah lama berkampong di London...depa dah pulang! Pagi berkemas-kemas mau pulang ke sarang, mereka sekeluarga sampai untuk bertemu mata dengan kami...wahh..dah makin comel2! Saje la nge'teh' sket:

"U...speak london??"

"Aaaaa...nak tgk ayaangg"

"Hahahhaa...."

Seb baek dok ilang bahasa kebangsaan tuh...sampai2 umah, menggelupur nak tgk ayam....hahhaa..oppss..lupe..London ade chicken bogel jek.. xdok ayangg ehh...;p

-duk ralik tgk ayam ngan angsa-

Iklan yang berbayar separuh:
Thanks for a great dinner last nite! Lalala...keep swimming...keep swimming..keeeeeppp swimming!!

No comments: