Wednesday, January 25, 2012

Jumpa-jumpa!

Xdapek nk sahut jugak, azam tahun baru -1 hari 1 post. T____T

Tengah bulan itu ari, dapat call dari Cik Nah a.k.a CN. Rupa2nya ayah su ada training di Putrajaya. Apelagik, me and my lifetime drebar zass ke PUJ culik depa bawak pi jalan2 pusing2 PUJ. Ye lah...kesian ngan cik lissa kite....duk lam bilik jek ngan mama diee...kang asyik duk kutihh buah delima jek...no no no...

My lifetime drebar bawak kami jalan2 di Alamanda. Lagi sekali, nama jek duk KL, Alamanda xpenah jejak...hahahha...so 1st time la aku masuk rewang2 lam bangunan tuh...biase jek aku rasa..nothing special...well...mcm biase..xdapek mencuri hati insan yg xsuke shopping nie ;p Lissa sangat behave pada mulanya, sampai mamanya pon tergezutt...lepas tuuu....dah warm up, xlarat den nak sama2 melompat ngan die...bak kate mama nya: ni mcm anak re....ahahhaa..mama..mama...



Lepas asar, kami pusing2 kat pantai PUJ.

PANTAI??

Hahhaha..pantai la sangat...tasik buatan yang dibuat buat ade ombak rindu cm pantai....kesian org PUJ yehh ;p pastu mata pula dijamu ngan beberapa pasang pengantin ngah wat outdoor....kadang2 tgk depa ni, terdetik juga lam hati: xsegan ker depa duk peluk2 duk baring2 depan org ramai? huii..kalo den...mmg taak la nyahh...bukan untuk dipertontonkan depan org ramai.....teringt kata2 my lifetime drebar, once upon a time @in law's house: kite xpayah buat outdoor la ehh.....fuuhhh!! legaa!! mmg aku xnak pon ;D Alhamdulillah....bila sependapat dalam hal tu...kesian kat tukang amek gambo tuh, macam2 gaya die suh aku buat lam bilik pengantin.... aku ckp: TAK NAK! hihihi.....bukan xsporting...tp bila hal hukum hakam...xkan kite nk pegang pada sporting tak sporting kan....dia insan yang sudi membuka kedua-dua tangannya untuk menerima aku sebagai isteri..dlm masa perkenalan yang sgt singkat...tiada istilah bercinta...xakan sekali-kali aku biarkan dia menanggung segala dosa2 ku....insyaAllah....

That's my thought, anda mungkin lain... sama-samalah kita mencari kebenaran ... ;)

No comments: