Friday, September 7, 2012

Jamuan Raya Lagi!

Rabu pot-luck x-PD.
Khamis yakni smlm jamuan raya utk our new division.
Makan lagi...lagi..dan lagi...

Tapi yg pasti division baru ni jumpa muka2 baru lah..lagi2 High Level Management yg baru..Aku cakap nie cm bajet dah lame jek keje....mcm kenai semua org ehhh....hehe..bkn apa, division lama xder la beso sgt utk aku ingt muka org2 penting nie....yg baru nie...mak aihh...sampai kene buat jamuan raya kt TM Convention Center tu....kompem aku fenin tgk ramainya manusia! Tunggu punya tunggu bila la dpt serbu tpt makanan...sekali tunggu VVIP..aku duk pk sapelah pulak, terlupa pulak big boss baru belum sampai..lambat beno eh omputih ni nak mai....duk tunggu ke dia...kebuluq...

Division baru ni, xada VP, direct to CTIO...kene ckp omputih la aku pasnie....oh my english! oh xpon aku kene blajo ckp Italy, pasai tu tanah tumpah darah dia....tapi satu yg buat aku respek kt mamat Italy ni, bila time dijemput nk bg speech, dengan selamba die bg speech in Malay! Dalam bahasa Melayu ok! Sgt cute! Kita duk sebok sgt nk speaking meaking....amek ha...mmg la xdok intonasi, noktah ngan koma berterabur....tp ok ape...brape ari tuuu dia berlatih...*clap clap clap* Pastu ade surprise lagi....dia naek pentas time org mkn...

"Saya akan menyanyikan lagu M.Nasir Satu Hari di Hari Raya in Bahasa Italy"

Sakit perut aku tahan gelok...nok gelok kuat2 malu....cover2....haha...tu la die...our handsome daddy, Mr.Georgio. VVIP tp sgt cool mencemar duli bergambo ngan staff..oh rugi sungguh aku tubik awal utk mencari eskrim!
Ni ngan Kak Zana with high heel, kalau ngan cik nemo, kompem die boleh usap2 kepala bajet mcm anak dia..tingginya!
Tema yg ditetapkan adalah purple. Ungu lah kan...kire org kampong panggil warna kundang gitew...tp handsome daddy pon pakai itam...maybe tu jek kot saiz yg ada hehe...

Enjoy the splash of purple day! PD in memory lane....capturing all those memories sblm ke Convention Center...


my super duper cool x-GM, en Ithnin (duduk ke3 dari kanan)
TM Convention Center

No comments: