Thursday, August 11, 2011

Transformer!

Alhamdulillah!
Dapat kutatap wajah yg selama ini hanya di alam maya..di biografi2 buku...

"Ramadhan Bulan Transformasi" oleh Ustaz Hasrizal Abdul Jamil.

Email tu kubaca lagi sekali pagi Selasa....maklumla Isnin MC...

"Ehh Kak Ram, ni saifulislam tuh kannn??"
"Err..ye kot..."
"Saahh..sahhh....ingtkan sy Kak Ram, ari Khamis tauu!!"

Bertahun-tahun...blognya ku follow..ari nie dpt jumpa depan2 mata...biarlah org nk ckp ape ponn..jadi realiti jugak..biarla xder gambar pon....cukup dengan pengisian ringan tp bermakna tgh ari tadi...tak lama..dalam sejam, beliau bijak dalam mengendalikan majlis...

"Ustaz moden nie!"

Pendekatannya lain dari yg lain...itu yg aku suka....dan kerna itu juga buku beliau sanggup kubeli..yg mana buku tersebut telah dijual melebihi 45 ribu..dapat award National Best Seller tuuu...buku ape tu...haa..boley search kat pakcik Google! ;p saje nk berahsia... Dan... buku kesayangan aku itu jugalah kuhadiahkan ikhlas, khas buat dia di awal "perkenalan" kami...saja ku double quote kan perkataan tu..kerna...err...rasanya belum sesuai masanya lagi kot nak ceritakan kat sini..mungkin dalam entry2 akan dtg...bilamana tidak lagi kubahasakan dirinya "dia".. ;) satu perkataan dariku... UNIK!

Haha..jadi kantoila kan waktu "perkenalan" tu....apa2 pon..moga buku kesayanganku dijaga rapi sptmana menjaga dirimu sendiri...moga pengisiannya sama2 kita selami...sama2 kita perbaiki segala kekurangan dan kelemahan diri..sesungguhnya bukan kesempurnaan yg kupohon...kerna aku sedar, aku juga tidak sempurna.. Aku berharap moga kehadiranmu dpt memberi kasih dalam diriku..menghiasi segenap ruang hatiku.. aku pasti menyambutnya.. dengan sujud penuh kesyukuran.. Semoga jalinan ini berpanjangan... diberkati... kerna cinta kita kepadaNya...


moga kita saling melengkapi..

4 comments:

Huhu said...

hmmmmmmm........ ;p

Kanak2 riang said...

haishh...mcm jiwang la pulak aku rase! haduiyaa...

Cik Ain..:-) said...

hehe..i know buku ape..sebab i pun bg hadiah kat tunang i dulu n skang dah jd suami i...hehe ~ ummu hadif

Kanak2 riang said...

Salam ya Ummu Hadif!

Mudah mudahan jodoh kita berkekalan sehingga ke akhir hayat..insyaAllah :D