Wednesday, August 3, 2011

Salam Ramadhan al-Mubarak

"Barangsiapa yang berpuasa Ramadhan kerana beriman dan ikhlas, maka diampuni dosanya yang telah lalu dan sekarang.."

InsyaAllah...

"Ya Allah, aku bermohon...agar diampunkan segala kesilapan dan kekhilafanku sepanjang aku dipinjamkan nafas..moga ditetapkan hatiku dengan keimanan yang kukuh..kadang aku terlupa..kadang aku alpa..kadang aku terlalai mengikut nafsu..di kala ini..aku bermohon jangan Kau jauhkan hatiku daripadaMu..moga kerinduanku terhadapMu melebihi segala-galanya di dunia ini..
Ya Allah, aku bermohon moga dipermudahkan urusan jodohku..moga mahligai yang akan dibina bersama bakal suamiku kukuh tiangnya..berlandaskan syariatMu Ya Allah....moga ditetapkan hati2 kami dengan keimanan yang kukuh...agar kami dapat saling melengkapi..membentuk keluarga baitil jannah..
Ya Allah, aku bermohon agar dilindungi diriku, bakal suamiku, kedua ibu bapaku, adik2ku dan kaum keluargaku sentiasa di dalam perlindunganMu..

Amin..Ya Rabbal 'Alamin.."

No comments: