Thursday, August 25, 2011

Salam Khamis!

Khamis?
Mati2 aku ingt ari ni ari Jumaat..gigih buh tajuk entry "Salam Jumaat" seb baek sedar...

Tak sabo nok balik tomollow maa...itu terlebey kire hari :D tapi brg kat umah sgt banyak dan xabes kemas lagi..mlm ni dah janji ngan kak shima nk hangkut brg2 dlm keta..yelah..mau nk angkut pg2 esok, dgn beg keje lg..nk turun naek..baek ready dari awal2 kan..yes, READY awal2..I like!

Sejujur-jujurnya lah kan...xder mood langsung nk tgk kertas2 keje ni sume..

"Boss, xder mood la nk wat keje.."
"Haa...tu la pasai.." *seb baek die sokong :p*


Maknenye...bukan aku sorang la kan..opis pon dah meriah ngan lampu lip lap lip lap..senang jek nk teka..bila tgk org duk gigih beratur kat bank Islam kat bawah tuh nk tuko duit raye...maknenye pekerja2 duk wat LLB (look like bz) jek laa...pikiran masing2 dah bukan kat opis...die punye beratur sblm bank bukak tuhh...bukak jek pintu...ape lagik, SERBU ke mesin tiket tuh...

Apis: 1008/1009
Aku & Kak Hanim: 1011
Hakim: 1023

Aku pon pelik apesal si Hakim bley jauh sgt nombor...berlagak la kan...masing2 berebut nk amik nombor..padahal satu nombor tukar duit skali ape susah! Last2 Apis ngan Hakim 1008, aku ngan Kak Hanim 1009, nombor lebih kami jual ngan harga baeeekk punyaa kat org yg bernombor corot2 tuh..

Baek dan bijak tak kami? *sambil angkat2 kening*

Duit raye ni beb... ;p

Dapat duit raya drpd big boss,
tenkiu boss!

No comments: