Wednesday, March 10, 2010

What makes u different?

Aku ni sbeno beno nye nk mengabehkan siri pembacaan buku mlm nie, dah dgn semangat berkobar-kobarnye, bagai kibaran jalur gemilang, malangnye...setelah aku geledah2 beg, rupe2nye aku pegi tinggal dlm laci kat opis *dush!* punyelah nk balik awal punye pasal..yelaa..dah minggu2 sbelumnye asyik kuar gelap balik pon gelap~

Pagi td mama danial kol..tgk2 kuar dari bilik en.yadi ade miskol! Pagi2 lak tuh! Aku dah kelam kabut..biase2 kalo pagi2 die kol tuh ade lah tuh yg xkena, skali bile kol balik;

"Balik awal siket ye ari nie, ari ni ngan esok ari J-card"


Hahahah..adehlaaa..ingtkan ape td..tp xjadik pon pegi, katenye xlarat..bagusla..suh adek danial dlm perut tuh berehat..asyik nk berjongket *kosa kata mama danial yg bermaksud jalan2/shopping* jek.. al-maklumla..aku pon xminat shopping ;p bak kate nadiah, die cop aku ade penyakit yg diberi nama "shopping disorder" sbb asal pegi shopping aku sakit kepala..jadinye mmg aku xsuke shopping! Baek duk mancing tepi pantai ;D xpe berjam-jam pon ngeh3~



Aku xtau ape yg aku pikir skarang..nak kata gumbira, happy, suka, riang ria dan sewaktu dgnnye mcm hipokrit pulak..sbb hakikatnye adalah sebaliknya..sampai skrang masih kabur: apa yg aku nak sbenanye dalam hidup ni? Cerahnya mentari pagi xsama dengan cerahnya hati di kala pagi menjelma.. org tanya: ok ke kejer? jawabnya: oklaa...

Pikir2 balik..org lain yg menganggur tuh lagiklaa..patutnya aku kene bersyukur dgn apa yg ada skarang nie..there's a moral of the story behind all this things..maybe aku yg xnampak lagik..apa2 pon hidup musti diteruskan! yeaahhh~ why worry when u can pray? ;D

So..

What makes u different?




You don't run with the crowd
You go your own way
You don't play after dark
You light up my day
Got your own kind of style
That sets you apart..

2 comments:

medea dayana said...

shopping disorder? pergh xpnah dgr pn. eh along biar btol ko ade penyakit tu? meh aku bg sedikit ubat shopping disorder ni. aku tlebey dos mkn ubat tu. hihihihi.

Kanak2 riang said...

hahaha..itu penyakit luar biase yg telah dikesan menerobos ke setiap sendi2 aku, dats y aku slalu pening!

ubat yg paling mujarab; bile org ajak kuar, mum ketawe dan ketawe sampai sudah..musti org tuh xberani lagik aajak mum kuar!