Wednesday, October 30, 2013

I won't let you go..

I had a very nice chit chat at this luvly morning with my lifetime drebar. Thank you very much for being such supportive husband. Kadang2 aku pun pelik dgn segilintir manusia yg hanya nampak keburukan org lain dan yg paling sadis boleh menyampaikan pulak kat org lain.

Am I a queen control?

Only me and my lifetime drebar know. Not you. Enough.

Perhaps, can I ask you one question?

Are you good enough?

Kalau di belakang isteri sendiri pon boleh berkata-kata tentang kekurangan teman sehidup semati kau, dan boleh dikategorikan sebagai membuka aib isteri sendiri yg mana sebagai seorang suami kau sepatutnya tahu batas apa yg boleh dikongsi bersama org lain dan apa yg xboleh dikongsi, 

Are you a very good enough?

Betullah kata Prof Muhaya,

Kita tidak akan dapat membersihkan jiwa selagi kita melihat keburukan dalam diri org lain. Salah satu cara Allah memberi kebaikan pada seseorg ialah bila dia melihat kesilapan diri dan melihat kebaikan org lain. Manusia paling malang ialah manusia yg melihat kebaikan diri dan merasa diri sudah baik dan melihat keburukan org lain dan sentiasa merasa lebih baik dari org lain.

To my lifetime drebar, I'm truly sorry for what they had been said to you..semoga kita sama2 kuat dan sabar dengan karenah manusia yg tak pernah reti nak bersyukur..I promise, to always be by your side! 

Remember my son, u don't hv to keep trying to point out sumone's true colors,
they will do it themselves eventually ;)

If your sky is fallin'
Juz take my hand and hold it
U don't hv to be alone...alone..
I won't let u go
And if u feel the fading of the light
and u're too weak to carry on the fight
and all ur friends that u count on hv disappeared
I'll be here, not gone, forever, holding on!




No comments: