Friday, May 20, 2011

Makan..makan...dan makan lagi!

KOng..kOng...koNGGGG~~

Nak terkeluar biji tekak kalo la berterusan lagi aku nyer batuk nie...Kire kali ni aku subscribe Combo Package buat kesekian kalinya! Demam + Batuk + Selesema = RM40.

Yup! Disebabkan duduk di tempat baru kan...Xjumpa klinik panel kat mane tgh2 mlm buta...jadinya pakej free ni jadi berbayar la pulak T_T dapat baucer plak tuhh..MC sehari...

Punya tak hengat dunia aku makan smlm...mcm org sehat walafiat...

-salad campor2-

-kebab ayam-

-Fried prawn-

-Nasi arab-

Ini adalah menu2 yang dipesan secara suka hati...maklumlah..ade org sponsor..hihi..tapi nama menu2 di atas aku tak ingtlah..mane nk ingt...ingt mkn jek laa..mau tak ingt selepas berapa kali tawaf nk carik parking...dapat haji sri petaling dah aku smlm...

Terima kasih kepada penaja, En. Yadi a.k.a En. Bos..yang menaja mkn tengah hari aku smlm.. kat restoran ala padang pasir..berpeluh-peluh tu...maaf dipinta kerana mengorder sesuka hati..tang udang tuh aku xtahan..maen order..dtg tgk berapa ekor jek..tgk rege...fuuhhh! Tapi sgt sedap! Sapa2 yang rasa nak mkn nasi arab sedap...aku suggest boleh la dtg ke:

Al Diafah Restaurant, No.45, Jalan Radin Anum. Seri Petaling, Kuala Lumpur.

Rasanya itu jek la julung2 kali...dan mungkin yg terakhir aku ke situ...Tak mampu la den...
*tgk menu2 tu sume..teringt kat ayahanda...dia musti suke sgt....*

Sebenarnya...
Aku sangat lapar sekarang...
Tgk gambar2 nie...
Tgh hari nie...
Aku kene mkn mknn org sakit jek la..
T_T

No comments: